Springtur

Måste bara dela med mig av den lycka en springtur efter jobbet en ljus vårkväll med Isa ger. Även om Isa var trött när jag kom hem fick hon som vanligt tillbaka energin när vi kom ut. Vi sprang på vägen bort mot lemshaga och sprang ner på campingen där. Det var helt underbart med en ganska torr väg utan snö och öppna fält där kaniner och de rådjur som överlevt vintern betade. Isa sprang fint bredvid mig trots att de var väldigt nära. På hemvägen tyckte hon att det var lite trist och långt, men höll tempot in i det sist. Mätte precis ut sträckan och det blev nästan 7,5 km vi sprang, sitter fint på stegtävlingen =)

Imorrn är det redan fredag! Det känns att denna veckan är kortvecka. I helgen ska vi vara hemma, jag ska eventuellt ha Dirk och sedan ska vi på middag hos Ullis och Pontus i deras nya lägenhet. Sedan ska jag försöka hitta en skog som inte är dyblöt, snöig eller lerig för att kunna lägga ett spår - vi har haft ett ordentligt uppehåll under vintern. Sist vi spårade var faktiskt när
Helena och Tisla var här! (klicka för att komma till inlägget)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är!

2010-04-08 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback