Amsterdam

Det har varit en hektisk men himla rolig vecka. Jag har åkt på min första arbetsresa på egen hand. Destinationen var Amsterdam där jag skulle vara med på en stor mässa. Jag åkte i onsdags morse och kom hem nu under fredags eftermiddagen, trött men lycklig. Det har varit fantastiskt roligt och jag har träffat massa nya männniskor, lärt mig mer om företaget, ätit gott och bott fint. Blev riktigt såld på både Amsterdam och Haarlem där vi bodde, dit måste vi åka igen!

Väl hemma igen var det mysigt att träffa Marcus och Isa. Det första jag gjorde var att byta om till "hundkläder" och gå ut een sväng med Isa, men där var det inte mycket energi. Tydligen har hon och Sigge endast sovit en timme idag, så hon har varit riktigt trött ikväll. Det blev en sväng förbi stallet men tyvärr var inte Dirk hemma. Jag får se honom imorrn istället, då är det ridning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback