Regnig kväll

Äntligen hade jag planerat in en kväll där jag skulle försöka hinna hem innan det blev allt för mörkt att gå ut med Isa. Kvällarna har gått åt den här veckan men idag såg jag fram emot en kväll utan några större planer.. men såklart var vädret helt emot mig. Även fast jag kom hem i tid var det mörkt och grått ute pga spöregnet. Dessutom fick jag ett meddelande från hundvakten som sa att hundarna haft jättekul hela dagen och sprungit som attans, vilket innebär en kvällstrött hund.
Hursomhelst trotsade vi regnet och tröttheten och gav oss ut en liten sväng i skogen bakom oss. När vi väl kom ut vaknade Isa till och verkade tycka det var mysigt att strosa runt lite. Jag tog med mig några dummies och körde några markeringar också, men det blev lite väl blött att stå stille för länge.

När vi kom hem fick Isa sig ett ordentligt bad så nu är hon ren och fin tills hon ska till Sigges pappa imorrn. Själva har jag spenderat största delen i soffan framför Gossip girl och Greys anatomy - skönt och avslappnande!

Imorgon är det redan fredag, var tog den här veckan vägen?

Lite bilder från förra helgen:

Syster och jag sjunger en egenskriven sång till en glad pappa



En dag i Helsingfors









Marcus farmors 80års fest




Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka fina bilder. Första bilden helt underbar.Speglar engagemanget ni visade. kram hälsa Isa, saknar henne

2010-10-08 @ 09:53:19
Postat av: Johanna

Haha vad roliga ni är =)

2010-10-09 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback