Värme

Idag har det varit riktig sommarvärme! Jag har ju varit inomhus på jobbet mestadels av dagen, och stan har kokat av folk och turister. Isa har varit med Sigge i Orminge och haft mysigt. Det verkar som att tassen varit bra idag. Mitt bandage jag satte på imorse hade fallit av under morgonpromenaden, och sedan hade tassen fått lufta sig. Hon verkar inte haft ont men nu på kvällen efter att jag tvättat rent ser man att det fortfarande är irriterat i kanten.

Inatt hade hon tratten på sig och det var de pärs för både henne och mig. Hon kunde inte slappna av (den är superstor) och jag vaknade varje gång hon slog i den någonstans. Inatt blir det bandage istället för tratt.

Kvällen har spenderats i stallet för min del som vanligt på måndagar. Helt underbar kväll där jag svettades i enbart T-shirt vid 21-tiden. Inte klokt. Dirk och jag red ut en sväng och hoppade sedan lite på utebanan. Marcus kom förbi och knäppte några kort...

Härlig och varm vårkväll






Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå så sugen man blir! Vilket leende!

2010-05-17 @ 22:41:03
Postat av: Lisa

Vilket fint ekipage!!

Postat av: Mamsen

Vackert!!!

2010-05-19 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback