Lugn helg

Eftersom både jag och Isa ska ta det lite lugnt med våra olika sjukdomar har det varit en relativt lugn helg. Isa och jag har varit ute på ca 2 stycken långpromenader om dagen (brukar normalt sett bli fler än så) och har bara strosat omkring. Tyvärr förstår inte Isa riktigt frasen "ta det lugnt", så periodvis röjer hon runt som vanligt och jag får då påminna henne om att inte springa så fort.

Igår spenderade vi mycket tid på att fixa iordning bilen och tvättade den både invändigt och utvändigt för en eventuell försäljning. Det har inte varit bra väder för fotografering, så det får vi ordna i veckan istället. På kvällen kom sedan Ida hit och åt middag och mös, mysigt.

Idag har vi gårr båda promenaderna med Lisa och Sigge. Ja, de leker lite men de är ganska bra på att bara fnula på i skogen tillsammans. Isa blev lite besviken när Sigge fick en uppletande-övning på promenaden och inte hon, men det är också bra träning för henne.

På eftermiddagen fick vi besök av Marcus pappa och Gittan, farfmor och farfar och mina föräldrar. Jag fick blommor och presentkort på Lindex som försenad födelsedagspresent - toppen =)

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna så jag är pigg till jobbet imorgon. Eventuellt blir det flytt till andra sidan kungsgatan imorgon.


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Flytt vad har jag missat???

2010-05-09 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback