Halt

Idag åkte jag i tid från jobbet då min förkylning fortfarande spökar. Det är ett otroligt fint väder ikväll, så jag bytte snabbt om till "hundkläder" och skulle gå ut på prommis för att sedan kunna gå och lägga mig. Men när jag kom ut haltade Isa igen. Hon hade ju gjort det lite i perioder när gruset kom fram, och vi har tvättat och smörjt trampdynorna, men nu haltade hon tom på gräset. Jag ringde Susanne som haft henne idag och hon sa att de varit ute mycket och busat men att hon kanske gick lite konstigt på väg hem.

Vi gick tillbaka in ogen och jag ringde veterinären direkt. Vi fick en tid imorgon kväll - superbra! Isas kväll ska istället spenderas i duschen och sedan ska hon bli friserad - man måste ju vara fin när man går till doktorn ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ajaj, inte kul att Isaflisa har ont i tassarna!!

Simning låter trevligt. ;) (hoppas att Loi är lika vågad även i Isas sällskap!)



Känns lite trist att tiden inte räcker till, så att vi aldrig ses! Men det är väl som triss "plötsligt händer det"! :D Vi är borta hela helgen på kurs nu.



Kram!

Postat av: Christer

Hoppas att vet hittar något som är enkelt fixat!

2010-05-06 @ 17:00:49
URL: http://www.bouvieracke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback