Det är...

...mycket nu.

Efter två intensiva och långa konferensdagar på jobbet har jag en ledig stund här hemma. Har knappt träffat min familj alls sedan i söndags. Måndagen är jag som vanligt i stallet, vilket ju visserligen är superkul. Igår var det kvällsaktiviteter på kvällen efter en dag med marknadsmöte, vilket visserligen också var himla kul. Vi åkte skyviewn utanför globen. Tyvärr hade vi inte så tur med vädret, men man såg långt ändå. Sedan åt vi massa mat på gondolen, supergott och trevligt! Kom dock hem vid midnatt och sov som ett barn från till kl 05:20 då klockan ringer. För att få lite tid med Isa gick vi en långprommis i morse och plockade lite blommor på vägen = mysig morgon. Och även om dagen idag har intressant och kul (fortsatte marknadsmötet idag) var jag väääldigt trött när jag kom hem vid 19-tiden.

Eftersom vårruset närmar sig med stormsteg stakc jag ut och sprang trots att både benen och huvudet var rätt tunga. Sedan försökte jag få med mig Isa på en liten promenad nu på kvällskvisten, men hon var av den bestämda åsikt att hon ville in direkt efter kissen - så vi gick tillbaka in igen. Får ta en längre morgonpromenad imorgon istället, för imorgon kväll är det återigen kvällsaktiviteter på jobbet. Tur att det bara är roliga grejer!

Vår rhododendron har slagit ut på landet!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig som satsar!

2010-05-27 @ 08:53:27
Postat av: Lisa

Jag kan bara hålla med, att vi aldrig hinner ses är kass... Nu blir det väl inte bättre heller med sommartider. MEN! Jag ska köpa bil nu Hanna, SKA! Så då ska jag blir mer tidseffektiv, och då kommer jag få mer tid. Haha! Är inte den matematiken enkel och bra?



Hur har du det i veckan?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback