Sol

Det har varit fint väder hela helgen. Igår gick jag och Isa en långpromenad innan jag åkte till Anna och hade en heldag med henne. Vi fyller ju år i veckan och kommer inte kunna ses då, så vi firande igår istället. På kvällen hade vi sedan fest och gick ut. Jättekul var det, men mindre kul har det varit idag. Isa tröttnade på att sova någongång mitt på dagen, så då tog vi oss i kragen och gick ut hela familjen. Var ute till för en timme sedan, så det blev ett par timmar. Vi gick runt Tjustviksrundan och forsatte sedan ut på Hålludden för att studera bygget (som förstört alla ridvägar).

Ikväll blir det ytterligare promenad med Lisa och Sigge som varit borta mestadels av veckan - ska bli kul!

Bild från mobilen från min och Dirks ritt i förra helgens fina väder.




Kommentarer
Postat av: Johanna med flock

Vill med rida ju!

2010-03-14 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback