Födelsedag

Hipp hipp hurra, för mig idag! =)
Idag fyller jag år. Dagen inleddes med paket och färdig brakfrukost av Marcus, så mysigt! Jag bakade en kladdkaka igår som jag tog med mig till jobbet idag och folk verkade uppskatta den, det är alltid roligt. Jag fick också en fin present av min tjejer på jobbet (och Martin) - 4 produkter från Oliv-serien som jag gillar så mycket!

När jag kom hem åkte jag och Lisa iväg och köpte hundmat och passade då på att stanna till på klubben för lite träning på parkeringen. Ååå så roligt det var! Det är häftigt att se hur mycket hon kommer ihåg trots att vi nästan inte tränat någonting sedan i december. Vi körde några inkallningar med ställande, fjärrdirigring, apport med metall apport och stegförflyttningar. Såklart behövder det finputsas lite, men klart godkänt efter ett sådant lång uppehåll som vi haft!
Vi gjorde också en platssittning tillsammans med Sigge, men jag väntade lite för länge så Isa la sig ner när Sigge blev otålig, synd. Andra gången var jag snabbare med belöning och då gick det bättre.

Sedan gick vi en liten sväng i skogen innan vi åkte hem där jag möttes av en mysig romantisk middag som Marcus gjort till mig när jag var ute. Nu har vi precis ätit tårta och det är dax för sängen. Imorgon efter jobbet åker vi direkt till Dalarna, Isa ska vara med Marcus mamma för att slippa vara ensam när vi är och åker snowboard. Ska bli så kul, var hur länge sen som helst jag åkte!


Kommentarer
Postat av: Christer

Grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback