Akvarium

Jag berättade ju tidigare att vi fick tillbaka mitt gamla lilla akvarium förut. Idag betämde vi oss för att vi har plats/vill har akvarium igen och åkte till djuraffären och köpte ett större. Så det har vi hållt på att fixat med idag. Det blev jättefint!

Igår var vt på middag hos syster med familj, det var trevligt och gott. Även om det kändes som att vi åkte hem i tid blev det sent med tanke på att man skulle ställa fram klockan. Vi fick oss iallafall en sovmorgon imorse, så det löste sig bra.

Idag har vi fått rikligt med motion Isa och jag. Först fick vi oss en riktig långpromenad efter lunch. Tidigt på promenden stötte vi på en aussie som också hette Isa. Efter att de lekt lite började vi gå åt samma håll, och det blev så att vi följde med runt hela Tjustviksrundan. Vi avslutade med att gå igenom hagarna igen och hundarna busade som bara den. Två timmar senare var vi hemma och då hade Isa sprungit rätt ordentligt. Mina ben kändes också lite möra när vi kom hem.

Jag hade även planerat springtur med Lisa innan middagen, så efter att vi varit hemma en dryg timme begav vi oss ut igen. Isa följde med och höll humöret uppe rätt länge. Det blev en rätt lång runda (över 7 km enligt eniro) för att inte ha sprungit på väldigt länge, men det kändes okej. Jag invigde mina nya skor - det kändes som att man flög fram varje steg :)

Nu är jag supertrött men nöjd, akvariet är fint, lägenheten städad och kroppen är mör.


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Åå vi går med i akvarietankar, stina är väldigt facinerad av fiskar!!

2010-03-29 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback