Kvällarna går

En "ledig" kväll ikväll... rätt skönt. Måndag=stallet som vanligt. Jag red ett riktigt dressyrpass på utebanan, så fantastiskt härligt. Isa och Marcus var och badade i Kvarnsjön (eller åtminstonde en av dem). Marcus tog med sig sitt fiskespö men var tvungen att avbryta då Isa fortfarande blir helt tokig när han kastar - mycket märkligt.

I tisdags kändes det i kroppen att jag ridit ett hårt pass dagen innan. Lite dålig tajming med tanke på att det var vårruset denna dag. Hursomehelst så gick det bra! Eftersom jag fick gå så himla långt förra året startade jag först i första klassen i år  - superbra! Tog ut mig lite för mycket i början så mitten av loppet blev lite jobbigt (kände mig som sagt inte helt bra i kroppen), men kunde ändå länge på steget i slutet. Sprang på 24 minuter och mitt mål var att hamna under 25, så det är jag nöjd med.

Men som sagt var denna kväll "ledig". Kom visserligen inte hem förrns 18:30 från jobbet, men det är betydligt senare än de sista dagarna. Så idag träffade vi Lisa och Sigge och gick en promenad i det fina vädret. Hundarna badade lite på vägen också, det ser så skönt ut.

Imorgon ska vi ha sommarfest på jobbet och det räknas med att bli sent, så jag ska sova hos mamma och pappa då. Sedan på fredag kommer Emma och Sara hit och hälsar på!

Några bilder från helgens bröllop




Familjen



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul att det gick bra att springa. Vad fina ni/vi är på bilderna! Hälsa Isa

2010-06-02 @ 22:10:36
Postat av: Johanna

Du är duktig du! Kramar

2010-06-02 @ 22:22:35
Postat av: Lisa

Åh vad snygga ni var!!

Torsdag kväll jobbar jag, likaså lördag. Söndag har vi spårkurs mellan 10-14, men efter det kanske? Vad sägs?

Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback