Snaaaart

Imorgon är sista arbetsdagen innan semestern. Så skönt ska det bli! Att det sedan råkar vara den sämsta dagen på hela sommaren vädermässigt hade man väl kunna levt utan, but what to do.

Det har varit himla ensamt den här veckan, men den har gått fort. Nu ikväll har jag tvättat, städat och packat allt, sedan åker jag direkt till landet från jobbet imorgon eftermiddag, till mina älsklingar! =)

Jag har med mig datorn till landet och vi kommer också att åka hem ibland då vi har lite roliga saker för oss, så sålänge internet fungerar där ute ska jag försöka hålla bloggen lite vid liv ändå.

Må gott!

Såhär såg det ut idag när jag åkte hem från jobbet


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå så härligt med semester.. själv börjar jag ju på måndag =(

2010-07-29 @ 22:09:20
Postat av: Christer

Ha en riktigt trevlig, skön o välförtjänt semester!

2010-07-31 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback