Rapport från landet

Enligt dagliga rapporter trivs Isa ute på Nämdö med föräldrarna. Hon badar och simmar flera gånger om dagen. Mammas kompis Eva bor i vårt hur den här veckan, vilket Isa tyckte var lite konstigt. Hon hängde där rätt mycket för att kolla så läget var under kontroll. Igår kväll när jag pratade med pappa satt de nere vid bryggan och badade tillsammans med många andra från hushållen runtomkring. Isa var såklart i längst och badade... Måste jag säga att det känns tungt att jobba nu?

Marcus och jag har haft aktiva fixar-dagar både idag och igår kväll, med städning, resning, tvättning och försäljning av bil. Den lades ut sent igår och såldes nu ikväll. Skönt att bli av med den samtidigt som det är trist, hur ska vi klara oss utan bil? Jag håller redan på att kollar ny, så det tar nog inte så lång tid innan vi har en ny =)

Lite bilder från helgen - det kommer säkerligen mer.


Niklas tog ett kort på stugan - det ser ut som att jag och Isa har ett djupt samtal.




Grabbarna grillar


Värdfamiljen är mer intresserad av Isa


Hundarna underhöll sig på tomten.


Frukost i solen


Sedan var det såklart bad-dax



Fortsättning följer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback