Hem utan hund

Ytterligen en underbar helg på landet - den här gången tillsammans med Sigge med matte och husse. Vi har hunnit med två middagar och spelkvällar med god dricka, mycket bad och sol (sålänge solen var framme), springtur, mer bad, mer spel och mer mat. Hundarna trivs ju så bra ihop - det är kul att se. Bilder från helgen kommer senare.

Nu är vi återigen hemma och laddar för arbete imorgon. Isa stannade kvar på landet med mamma och pappa - det känns alltid lite ångestladdat att lämna henne. Jag vet ju att hon har det bra, men jag saknar henne ändå så mycket när vi är ifrån varandra. Det är så tomt här hemma. Men hon kommer att få bada hela veckan, vara ute hela tiden, vara med mina föräldrar samt Eva som ska låna vår stuga några dagar (som är en väldans hurtbulle så Isa kommer nog få motion om hon vill det). Mycket bättre än att ligga hemma i lägenheten och vänta medans vi jobbar.

Marcus och jag fick en fin båtresa hem.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja men visst är ett hem utan hund tomt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback