Hem en sista gång

Det var en tung resa hem från Nämdö idag... Helt själv åkte jag tillbaka till fastlandet och en veckas jobb medan resten av familjen är kvar på landet på semester. Jag tycker allt lite synd om mig själv.

En vecka till utan hund, hur ska det gå? Det som är positivt med att Isa har det bra ute på landet är att jag själv får mer träning än när hon är hemma - då vill jag ju hellre träna med henne än mig själv. Förra veckan tränade jag 5 hårda pass (varade styrka med springning/kondition), så nu känner jag mig supertaggad över att ha en fysisk aktiv semester. Jag kommer att springa ungefär varannan dag och då mellan 8-12 km per gång, då kommer tjejmilen gå som på räls =)

I veckan ska jag försöka träffa kompisar på kvällarna och så givetvis träna. Sen på fredag bär det ut på landet på semester, ska bli så skönt!

Lite mer bilder på Isa och Sigge








Sigge tar en paus i simmandet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback