Nyåret

Nyårsfirandet i år gick av stapeln här ute i Gustavsberg. Vi träffades 13 tappra själar kl 12 på dagen för att avsluta det gångna året i skogen med pulkaåkning. Sedan grillade vi korv och marshmallows - supertrevligt. Isa var såklart med oss hela tiden och levde loppan bland all snö. Efter ca 4 timmar var vi hemma igen och började göra oss iordning för kvällsfirandet hemma hos Tessan och Mårten. Isa fick vara med under middagen och sedan gick jag hem med henne innan smällandet hade kommit igång. På tolvslaget var Marcus och jag hemma med henne, men hon låg och sov som en stock under hela spektaklet - skönt för henne. Sedan fortsatte vi firandet fram till småtimmarna.

Något trötta på nyårsdagen åkte vi ut till landet. Vi har inte varit där på ett tag och det var underbart med all snö. Lämnade tyvärr kameran hemma, men vi har haft några trevliga dagar med min familj, både föräldrar och syster med familj var ute. Jag har åkte längdskidor och Isa har sprungit med mig hela tiden - vilken lycka.

Idag tog vi en rätt tidigt båt hem för att hinna tvätta och fixa lite innan en ny arbetsvecka börjar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är ledig onsdag förmiddag, skulle det passa? I så fall SPIKAR vi det! Jag börjar kl. 15, så vi borde hinna med lite utetid med hundarna. Promis med lite aktivering kanske? Jag har nog bil, så vi kan komma till er! (annars kan vi gå, såå långt är det ju inte ;))



Kram! (ska bli så kul å ses, var på tok för länge sedan!)

Postat av: Lisa

och en sak till, du vill inte rida min ridlektion på onsdag? Jag ska jobba. :)

2010-01-04 @ 20:55:48
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Lisa

Kl. 10 blir perfekt!

2010-01-05 @ 00:14:28
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback