Iskallt...

Brrr, det är verkligen iskallt ute! Sedan hemfärden från landet i söndags har jag frysit konstant. Men lite mysigt är det också, med mycket snö och den där stickande kylan i ansiktet.

Igår jobbade Marcus halvdag så Isa fick spendera eftermiddagen med hussen. På kvällen försökte jag gå en prommis, men det var så himla kallt så den blev inte så lång. När jag kom hem stod termometern på -20 grader, så det var inte så konstigt att man frös.

Idag hade vi äntligen en playdate med Lisa, Loi och Lakki. Jag har ju inte träffat dem sedan Lakki kom in i bilden, så det var jättekul! Vi gick en promenad runt kvarnsjön och hundarna verkade njuta i kylan. Lisa och jag lekte lite detektiver vid de gamla gula huset då vi båda sett rök ur skorstenen men inga fotspår till det förfallna huset - konstigt... Efter två timmar var vi tillbaka och då åkte jag och Marcus direkt och hämtade bilen som var klar på verkstaden. Skönt att den är hemma igen!






Kommentarer
Postat av: Johanna

heja bilen nu!

2010-01-06 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback