Bilder från lördagen

Lördagen spenderades med Lisa och Sigge i skogarna runt Beatelund. Vi tränade lite jakt trots hög snö, hundarna busade och de tvåbenta pratade på för fullt - sådana lördagar gillar vi.

Söndagen spenderades mestadels i stallet. Först var jag där med Isa och fixade en massa, sen när jag skulle rida ut kom Marcus och Isa och följde med mig en bit. Sedan vek de av och jag fortsatte ritten. Det är otroligt vad man uppskattar att bara vara ute och njuta av ljuset så här års, mörkret tar kål på en i veckorna.

Veckan i kort: Måndagskvällen spenderades i stallet och Isa fick följa med och springa av sig i ridhuset efter ridpasset. Idag har jag varit till veterinären med Isa. Hon har fått ögoninflammation, och Sigge får behandling för sina ögon nu, så det är bäst att de behandlas samtidigt så de inte smittar varandra. Det råder förvirring på jobbet då det igår presenterades att vi kommer att bli uppköpta, så ingen vet någonting och jag håller på att bli förkyld och är allmänt trött.

Nu kommer vi till bilder från lördagen.







Miiiin pinne...


Lisa och Sigge in action




Ut...


...och in.

Kommentarer
Postat av: Johanna och familjen

Kul med lite apporteringsträning! Nämen.. håller tummarna för att allt är till er fördel! Kramar

2010-01-26 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback