We're back

En arbetsdag avklarad och vi är nu tillbaka till verkligheten. Jag börjar så smått fundera, har man ens varit borta? Det är skrämmande snabbt man kommer in i vardagen igen. Vardagen och rutinerna är dock himla roliga att komma tillbaka till, vilket måste betyda att man trivs med livet =) Jag har redan hunnit hälsa på stallet, Dirk är inte tillbaka än men kommer i helgen. Jag ska förresten rida honom lite mer nu framöver!

Idag har Isa varit hos Sigges pappa och busat. Hon var himla lycklig när hon kom dit imorse, men är supertrött nu ikväll, så ingen hundträning blev det idag. Istället stack jag ut och sprang en runda och konstaterade att vägen på landet är en väldigt enkel och plan väg. Den jag sprang idag (Hålluddsrundan) var väldigt kuperad i jämförelse och att jag dessutom sprang den två varv gjorde det inte lättare för benen. Men snart är det tjejmilen och jag är laddad!

Igår hann vi dock med lite träning på kvällspromenaden med Lisa och Sigge. Lisa agerade förste-kastare och Isa jobbade jättefint med markeringarna. Hon missade den några gånger visserligen, men hon ger aldrig upp tills hon hittat den.


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Härligt det låter! Jag har inte heller nåt emot vardagen, man får lite mer ordning på saker, men klart det är skönt att vara ledig =)

2010-08-24 @ 09:28:13
Postat av: JOhanna

Härligt det låter! Jag har inte heller nåt emot vardagen, man får lite mer ordning på saker, men klart det är skönt att vara ledig =)

2010-08-24 @ 09:28:25
Postat av: Alma

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback