Torsdag, den 19:e augusti

Som jag skrivit tidigare har vårt trådlösa nätverk inte fungerat på hela semestern, men jag har förberett blogginlägg under dessa veckor och nedan finner ni inläggen (är inne på pappas dator nu som fungerar).

Den här sista veckan har präglats av gäster i vårt lilla hus på Kalkberget. Marcus åkte som nämnt tidigare in i söndags och kom tillbaka på tisdag förmiddag. Under denna tid roade jag och Anna oss med både stavgång, springrundor och besök i affär/krog. På kvällarna hade vi mysiga te-kvällar med film.

Marcus  hade med sig Lisa och Sigge med sig när han kom på tisdagen, till Isas lycka (Niklas var ute på en liten roadtrip så därför var inte han med). Hon var här till onsdagen och vi gick långpromenader (och virrade bort oss i skogen när jag skulle utforska en ny stig) och hundarna busade på tomten. Vi har också fått händerna på en dart-tavla, så det blev många dart-tävlingar in på småtimmarna.

När vi vinkade av Lisa och Sigge hälsade vi samtidigt Martin välkommen, och han stannade tills idag. Igår hängde vi antingen här eller hos Anna och grillade, spelade dart, drack vin, spelade ett superkul tärningsspel och grillade lite mer. Idag när han åkte hem kom syster och barnen ut med samma båt, så nu ska vi umgås lite med dem. Vi har precis cyklat till affären och Isa fick springa med. Vi stannade på vägen hem så hon fick bada vid kyrknäset. Ikväll ska vi ha pappa och farbror Lars på middag som tack för hjälpen med vårt nya kök.




Kommentarer
Postat av: Johanna

MYS!

2010-08-19 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback