Spår

Äntligen fick vi spåra igen igår. Vi åkte upp till stället där jag och Lisa har lagt spår till Isa och Loi förut, en superbra spårskog! Spåret blev ca 700 meter med 6 apporter och fick ligga uppemot en timme. Isa visste var det var frågan om och var supertaggad. Klarade hela spåret galant, slog lite periodvis med hamnade sedan rätt igen snabbt. Duktig tjej och nöjd matte och husse!

Igår kväll fick sedan Isa spendera lördagskvällen själv när vi var på middag hos Ullis och Pontus.

Idag har det varit ett strålande väder. På förmiddagen fick Isa följa med mig till stallet efter promenaden, sedan fick hon spendera eftermiddagen med Marcus när jag red en underbar tur med Dirk. Efter det mötte vi upp Lisa och Sigge för en söndagspromenad med lite apporteringsträning. Trevlig helg med andra ord!












Kisar mot solen


Kommentarer
Postat av: jOHANNA ME FAMILJ

Jag dansar soldansen för fint väder i helgen, idag fungerade det kanon solen värmer hela kroppen! Ses till helgen!

2010-04-12 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback