Ljusa kvällar

Dessa ljusa kvällar är helt fantastiska, det blir inte mörkt förrns framåt halv åtta!
Igår kom jag hem vid 18-tiden, packade träningsväskan och mötte upp Lisa och Sigge för en kvällsprommis/träning. Vi gick bort mot lemshaga och där vallade jag av en ganska smal men djup ruta. Jag la ut två föremål och Lisa la ut två från hennes väska som Isa fick leta upp.
Tre föremål plockade hon in utan minsta problem, den sista låg rätt nära oss, var lite skymd plus var den som Lisa lagt ut så den tog lite tid. Men hon gav inte upp och till slut vittrade hon in den och hittade den. Duktiga tjejen!
Sigge var utom sig hela tiden och skällde så stämbanden vibrerade. Det där med passivitet är inget han kan, så han fick inte träna nått.

Idag gick jag och Isa en långprommis på kvällen trots att hon var trött när jag kom hem efter en hel dag med Wilma och Wiggo. Marcus tog morgonpromenaden då jag var tvungen att vara lite tidigare på jobbet, så jag hade ju knappt fått ihop några steg idag! Det här med stegtävlingen är faktiskt bra, man är mer medveten om hur mycket man rör sig och en dag som idag hade jag säkert bara gått en liten runda efter jobbet om jag inte hade haft stegräknaren som påmint mig. Har ett snitt på lite över 18 000 steg per dag, vilket jag iof tycker är okej men jag ligger bara sexa på jobbet. Tar igen det i helgen =)

April 2010 och isen ligger fortfarande på havet







Kommentarer
Postat av: Johanna

Galet med is i april!! Men . . LJUST och underbart!

2010-04-07 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback