Stressigt värre

Välkommen in i stressens värld. Även jag har nu insett mina brister och medger att jag tagit mig vatten över huvudet med att ha varenda dag uppbokad hela hösten... Det funkade i ca tre veckor, men inte en dag över. Jag har alltid känt mig trött, men i mitten av denna veckan fick jag riktiga varningssignaler i form av illamående, magkatarren som kom tillbaka och skakig i hela kroppen = inre stress. Efter att ha avbokat det mesta av torsdagens och fredagens kvällaktiviteter fick jag i mig lite att äta, men pulsen rusar fortfarande iväg ibland.

I tisdags hann jag inte mer än att lämna Isa hemma och vända i dörren för att äta en middagsmacka i bilen. På schemat stod allmänlydnadskursen där jag skulle agera instruktörselev. Det var riktigt kul och hoppas att deltagarna kommer att uppskatta kursen. Blev dock en lång kväll där jag inte kom hem förrens efter kl 22. Onsdagen var som sagt en riktigt jobbig dag, men släpade mig ändå till dansen direkt efter jobbet. Oj va roligt det var! Vi lärde oss en koregrafi där vi delades in i två grupper och dansade mot varandra, lite som en "battle", skitkul! Efter detta gick jag dock in i en slags koma och vet inte om jag vaknat ur den ännu. Även om det är roliga saker som står på schemat så kommer det inte ifrån att man vill hinna med mer saker, plus stressen att jag inte satt på datorn på 4 dygn eller sökt ett enda jobb... Imorgon är det dax för den årliga kräftskivan ute på landet där vår familj står som värdar.. Hoppas det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men lilla Hanna, usch!! Hoppas att kräftskivan blir lyckad, och att rätt lag vinner. ;)



Vi ses på tisdag med nya fräscha krafter!

Postat av: Johanna med familj

Hanna!!!! Var rädd om dej!!! Bra att du pausade mitt i! Tänker på er och saknar er framförallt!

2009-09-05 @ 00:30:24
Postat av: Helena och boxrarna bus

Man behöver tid att andas ibland också. Glöm inte det.



Jätte kram till er

2009-09-05 @ 21:36:32
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback