Vita hår..

.. har vi överallt här hemma. Jösses vad Isa fäller! Jag tycker jag har varit duktig med dammsugaren på senaste, men ändå hittar jag hårhögar stup i kvarten. Idag på kvällsrundan tog jag med borsten och borstade henne ordentligt, och det ville inte ta slut! Till slut vågade jag inte borsta henne mer för rädslan att hon inte skulle ha nått hår kvar alls på kroppen..

De två sista dagarna har jag jobbat hela dagarna och Isa har varit ute med Valle på dagarna. Igår kväll red jag även hopplektion på Dirk - rätt spänt eftersom jag aldrig hoppat honom och inte hoppat ordentligt överhuvudtaget på ca 8 år sen Eddie blev dålig i benet. Men kul var det! Och även om det tekniska inte alltid satt som det skulle och man var lite ringrostig kändes det ändå rätt bra.

Imorgon jobbar jag halvdag och på eftermiddagen ska jag ägna mig åt Isa. Planen är att vi ska spåra, för det var ett bra tag sen sist. Sen på fredag drar vi till våra vänner i Norrköping, där Isa äntligen ska få pussa lite på sin kille Viggo.


Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Kul med hopplektion! Jag är sååå ridsugen! Ses snart! Längtar!!

2009-10-28 @ 23:34:51
Postat av: Christer

Bättre med vita än gråa hår? :-)

2009-10-29 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback