Video

Fick precis veta att jag tydligen blev filmad på hoppträningen sist och ligger nu ute på Internet..

För nyfikna kommer länken här:
 
http://www.youtube.com/user/HakingHoppning#p/u/55/MKbIH8U-E00

Igår var det ett riktigt skitväder men jag trotsade vädret och åkte vill klubben för lite träning och promenad. Tyvärr var det riktigt kallt och rått i snöstormen, så det blev bara ett kort pass. Vi tränade fart och ingångar i inkallningarna samt fokus på stadgan i momentet "sittandes i grupp", fast vi var ensamma :P Hon satt i 5 minuter utan att byta position med belöningar emellanåt.

Sedan åkte vi ut till landet tillsammans med mamma. Pappa var redan ute och idag kom även Marcus. Vi har varit ute hela dagen idag och Isa har som vanligt agerat gårdshund - och som hon trivs! Nu är hon dock trött - man blir riktigt trött av den friska luften ;)

Annars är jag en riktigt lycklig flicka just nu, men mer detaljer om det kommer senare. Kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh, det där lät MYCKET spännande. :)

2009-11-06 @ 17:58:20
Postat av: Johanna

Åå mer filmer när du rider! Var ju superkul att se! Vilket glädjefnatt ni fick till!

2009-11-06 @ 20:57:18
Postat av: Lisa

Haha, vad roligt att han lägger ut filmerna - och tufft att se "buset" i slowmotion! Meddela mig när du rider igen, det var roligt att kika på. ;)



Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg på landet!

Postat av: Lisa

Jag börjar jobba vid tre imorgon, så om ni har vägarna förbi så är ni välkomna! Kan ju tyvärr inte komma och kolla på hoppningen, jobbar... så får väl kolla på hakings film sen. ;) (satt och kikade tillbaka på massa filmer han tagit, så spännande!)



Kram!

2009-11-09 @ 22:06:39
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback