Tisdag

Är otroligt trött efter de två första dagarna på jobbet. Det är utmattande med roligt att lära sig nya saker! Det där kommer nog att bli jättebra, men det kommer att bli mycket jobb för min del för att komma in i allt.

Igårkväll fick Isa vara med Marcus när jag var och red. Gick en liten vända med henne på kvällen när jag kom hem, men det är så grått, trist och blött ute så ingen av oss ville egentligen vara ute.

Idag åkte jag och Isa till klubben för lite lydnadsträning efter jobbet. Eftersom det har regnet konstant i flera veckor (känns det som iaf) var planen en vattenpöl. Detta satte käppar i hjulet vid träning av fjärrdirigering, för tom Isa som är ett sådant vattendjur tyckte att det var lite jobbigt att lägga sig på den blöta marken. Hon gjorde det ju, men det fick väldigt långsamt ner.

Annars tränade vi rutan, hopp/apport och gick igenom ett långt fritt följ-program som kändes jättebra - duktig tjej!

Nu ska jag sova, imorrn är det en viktig dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är välkomna på valptitt när som!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback