Seg dag

Helgen ute på landet har varit avslappnande och skön. Vi har fixat lite inför hösten (ställt in blomlådor och utemöbler) och umgåtts med familjen. Alla husen på tomten har varit fyllda, då både mamma, pappa, Malin, Fredrik, barnen och vår familj varit ute - härligt. När vi inte har varit ute i trädgården och fixat har vi varit ute på promenader. Tyvärr hade vi inte kameran med oss, så bilder från helgen uteblir.

Vi kom hem igår efter att åkt hem med mamma och pappa i deras båt. Isa var stressad då det var länge sen vi åkte egen båt, men det gick fort över när vi väl kommit fram. När vi väl kom hem till lägenheten stack jag till stallet och red direkt. Senare på kvällen var Tessan, Mårten och Nalle här och kollade film och jag kände mig väldigt frusen då, trots att jag stått i duschen länge och väl efter stallet. Natten som kom sov jag dåligt och mådde inge vidare, så det var inte helt överraskande att jag kände mig sjuk i morse när jag vaknade. Jag försökte få i mig lite frukost, men kände mig inge sugen.

Isa var desto piggare och ville göra nått kul, även om det märkes att helgen tog lite på hennes krafter. Vi drog oss iväg till klubben, där jag gick en låååångsam promenad och fick sedan till lite träning. Vi fokuserade mest på fjärren, som började få till rätt bra byten sitt-stå nu.

När jag kom hem från klubben igen däckade jag i sängen och där har jag legat hela dagen (eller i soffan).  Skittrist då jag hade bestämt uteritt med Kattis på eftermiddagen idag och skulle varit med på hoppningen imorrn. Har endast varit ute småvändor med Isa, men hon har verkat ganska nöjd med att få sova mestadels av dagen. Vi får se hur jag mår imorrn, men det känns inte troligt att jag skulle vara så pigg att jag pallar hoppträningen. Bläää!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback