Fredagsträning

Idag efter jobbet åkte vi till klubben för lite träning. Eftersom det blev lite fel sist vi tränade så proppade jag på mig köttbullar för att peppa henne lite extra. Det hade jag inte behövt. Hon var glad och positiv och klarade det ena momentet efter det andra. Marcus var med och assisterade och eftersom han inte varit med på ett tag ville jag visa hur långt hon hade kommit i inkallningen. Och så gör hon en sån där superinkallning så man bara får gåshud =) Förhoppningvis kommer denna fram på tävlingbanorna också =)

Jag tränade även några rutskick, lite fjärrdirigering (där jag fortfarande har problem med att hon kliver fram ett steg från stå till ligg. Avslutade med ett försökt till vittringsapporteringen, men Marcus konstaterade också snabbt att det sitter för mycket "spår-apporter" i Isas huvud när det kommer till vittringspinnarna. Och det är väl inte så konstigt, det är ju exakt samma pinnar! Började iaf åter igen klicka in "nos-dutt", där hon inte får ta i pinnarna utan bara dutta med nosen. När det är klart får vi se om vi kan ta det vidare därifrån.

Idag skulle egentligen Emma komma, men hon var sjuk så hon avvaktar till imorrn och kommer då istället. Så vi har haft en mysigt Idol-kväll här hemma och imorrn hinner jag även träna Isa innan det blir mys på stan och partaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback