Underbara sommar

Idag har vi haft riktigt sommarväder här i Stockholm! Jag vaknade lite senare än planerat och var supertrött, men piggnade genast till när jag möttes av en strålande sol utanför fönstret.

Efter frukost åkte jag och Isa till klubben för lite träning. Vi började med att gå en utforskande promenad i skogen runt bruksan och Isa som tycker det är så roligt att utforska tog ut sig lite väl mycket då kanske. Hon sprang runt, runt i rasande fart och när jag hittade stigen vi skulle gå tillbaka på var jag lite längre bort än planerat (inte så ovanligt när jag går utforskande rundor). Hursomhelst var Isa ganska ordentligt flåsig efter denna promenad, och upptäckte snart att jag glömt vattnet hemma. Så det blev inte så mycket träning. Lite kryp och hopp hann vi med innan vi gick till klubbstugan för att leta vatten... Jag hittade dock inget på utsidan, så det fick bli en promenad ner till vattnet istället. Efter bara några sekunder i vattnet var Isa svalkad och busade runt i vattnet. Det blev en ordentlig simträning för hennes del istället, där hon simmade runt, runt och njöt.

Resten av dagen har Isa varit ensam när vi andra varit på jobbet. Nu är vi precis hemkomna från en kvällspromenad nere vid hamnen. Tyvärr missade vi solnedgången med någon minut, men det är otroligt så vackert det är där nere...


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad söt hon är! :)

Postat av: Lisa

Dags för vårruset imorgon, eller sprang du idag?

Annars kunde du fått vara lite hundvakt imorgon. Hektisk dag, det löser sig, men kom att tänka på dig. ;)



Ledig fredag?

2009-05-26 @ 22:48:55
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Christer

Hej Isa,

Du måste letat dåligt efter vatten. Det finns en kran vid högra hörnet om du står vänd mot dörren. (Utanför köket)

Ha en bra helg!

/Christer

2009-05-29 @ 10:54:36
URL: http://www.bouvieracke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback