Trött...

Igår förrmiddag hade jag Isa-tid innan jobbet och vi fick med oss Lisa och Loi till klubben efter frukost. Vi inledde med en liten promenad innan vi satt igång att träna. Fokus låg på rutan, snabba läggande och krypet... Mycket läggande märker jag att det är - inkallningen med läggande i, läggandet i rutan osv. Det märks att vi kämpat mycket med ställandet, för de snabba läggandena har glömts bort hos Isa. Rutan gick iaf väldigt bra och hon har fortfarande en stor förväntan på rutan vilket är roligt.

Jag och Lisa  funderade också en del på krypet och hur det bäst lärs in.. Hmm, får nog fnula lite och prova mig fram... Efteråt fick hundarna busa en del innan vi åkte hem och jag stack iväg till jobbet. Hem på kvällskvisten och äta lite middag, för att spendera resterande av kvällen i stallet med Rose. Så mysigt att vara där på kvällen när det är helt tyst och stilla :)

Idag inleddes morgonen med en arbetsintervju i stan och lite jobb fram tills lunch. Nu på eftermiddagen har jag varit i stallet och tittade lite på när Kattis hoppade. Sen gick vi ut en promenad med hundarna. Även om Isa och Korax inte leker så mycket så verkar de trivas med varandra - det är roligt!

Jag skulle egentligen bara hem och lämna Isa och sedan gå tillbaka till stallet för att rida, men jag fastnade här hemma.. Har inte riktigt känt mig kry idag, är så trött att jag nästan inte kan hålla ögonen öppna... Kanske blir det en liten vilostund på soffan innan stallet... Hoppas bara inte jag blir sjuk!

Fotade Rose lite i hagen i helgen...





Kommentarer
Postat av: Lisa

Fiina bilder på Rose! Jag röstar för att du ska ha henne någon dag när jag kan följa med, gärna när hon är ridbar... så att jag kan ta lite actionbilder. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback