Hundpromenad

Imorse träffade vi Evelina och Jenny igen för en promenad med hundarna ute på Ingarö. Isa tyckte att det blev lite mycket när alla tre skulle fram och hälsa, men lugnade ner sig under promenaden. Att leka en och en är mycket roligare tycker Isa =)

Efter promenaden har Isa varit ensam hela eftermiddagen när jag varit och jobbat. Det var en lycklig hund som mötte mig i dörren nu på kvällen. Nu på kvällen tog jag med mig Isa till stallet för att kolla lite på hoppningen. Sen gick vi en promenad i skogen bakom stallet och jag TROR att vi stötte på en älg. Jag trodde att det var en häst som sprang iväg, men konstaterade snabbt att det inte fanns några hästar där och såg i samma sekund färska älgspår - läskigt!

Imorgon ska Isa följa med husse till jobbet när jag jobbar heldag.

Bilder från dagen:












Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken otroligt fin bild på Chihuahuan!!



Jobbar du imorgon? Vill du ha Isavakt så lämna hit henne, jag är ledig hemma. Ska bara sitta åt skriva lite! Och är du ledig, promenad+?!

Postat av: Helena och boxrarna bus

Hehe.. klart Isa ska ha en boxer i sitt liv. :D

2009-05-13 @ 13:14:26
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback