Valpbus

Idag har vi varit och gått en sväng med Lisa och killarna som hade besök av två aussietjejer. Den ena var nyopererad och fick därför stanna inomhus, men lilla valpen Choice var med ute. Så underbart söt! Och jätteduktig, kom först av alla när vi ropade på våra andra odugor. Hundarna busade fint och glädjen lös i Isas ögon över att träffa vänner.

Tyvärr har snön kommit tillbaka här! Imorse när jag vaknade låg det ett vitt täcke på marken. Nu börjar jag faktiskt bli lite trött på snön, trodde ju att det skulle bli vår nu! Har tom tagit fram min nya vårjacka från garderoben! Hursomhelst trotsade jag snön och åkte och shoppade vårkläder i stan av lite födelsedagspengar. Vad man längtar tills det blir varmt när man ser alla fina klänningar i butikerna! Jag hann även med att hämta alla saker hos Anna från festen i lördags. Så nu är hela lägenheten fylld med diverse blombuketter, vinflaskor och choklad =)

Tog med kameran på promenaden men blev inte så bra bilder.. Här kommer några iaf:






Försök till gruppbild - Loi undrar vad Isa gör för roligt




Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

underbart, snart blir det retrivervalpmys i norrköping=)

Postat av: Lisa

Bilden på Eskil blev ju jättefin!!

2009-03-24 @ 21:13:34
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Camilla

Hallå! Efter att ha träffat den där ursöta lilla aussievalpen är väl du bra sugen på att skaffa en kompis till Isa? :o)



Näe, jag har skjutit lite på debuten. Jag lovar det tog emot att fatta det beslutet men kändes inte mer än rätt när Kiwi dessutom började löpa. Konstigt nog går träningen bättre efter det. Det handlar väl om den psykologiska faktorn i mitt fall;o).



Det är jättetrist att du inte bor här längre. Det hade varit så kul att träna ihop.



Kram

2009-03-25 @ 15:44:21
URL: http://www.teamleader.se/camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback