Uppsatsande

Under veckan har jag försökt att ägna mycket tid till uppsatsen. Tyvärr går det inte så bra vissa dagar, men då tar man oftast igen det dagen efter (förhoppningsvis). Isa har haft en lugn vecka efter måndagens bravader, men promenader i slask och lite klickerövningar. Hon har spenderat mycket tid med husse eftersom jag ofta sitter på universitetet och skriver.

Igår åkte vi till Lisa och aussiekillarna för en gemensam promenad. Det var som vanligt väldigt trevligt och även Isa verkar trivas i killarnas sällskap. Dock hittade hon massa gott att stoppa i sig, så idag har hon varit lite kass i magen. Jag fick också titta och känna på deras kycklingar, så små och söta!

Kvällen (och även tisdagskvällen) spenderade jag i stallet då Lisa hade ridlektion. Nu har jag sån risabstinens så det gör ont i kroppen. Nu har jag utvigat mina kriterier på medryttarhäst till Värmdö (istället för enbart Gustavsberg) och även ponny (istället för en liten storhäst)... än har jag ändå inte hittat nån, men håll tummarna! Annars får det bli ett extrajobb så jag kan rida på ridskola!

Nu ska jag fortsätta med uppsatsen lite till och sen är det After work i vanlig ordning :)



Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

gumman! Vi kanske kan rida lite när ni kommer..

Postat av: Camilla

Hallå Hanna! Vad kul det är att läsa om er träning mm. Det verkar som om ni mår bra där uppe. Hälsa Marcus och gratulera!



Jag har blivit utmanad igen och vill gärna att du antar den du oxå;o)!

Kram på dig!

2009-03-05 @ 22:06:21
URL: http://www.teamleader.se/camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback