Ont i kroppen

Trots att jag tyckte jag stretchade igår så har jag sjuk träningsvärk idag. Blev kanske lite för mycket att rida två hästar på samma dag när man inte är van. Det var hursomhelst helt underbart att rida!
Det första ridpasset jag red på Consentido kändes lite ringrostigt i början, men sen kändes det bra! Honom ska jag rida på söndag igen - lycka! =)
Den andra hästen jag red gick mindre bra, hittade inte alls knapparna. Dessutom åt hon pencillin så jag kunde nästan bara skritta. Förhoppningsvis blir det bättre efter några gånger, för det verkade som att ägaren ville att jag skulle bli medryttare ändå.

Isa fick vara hemma igår när jag var i stallet, hon tycker inte att det är så roligt där. Men både jag och Marcus var ute långa stunder så hon fick leka i snön som bara fortsätter att komma. Idag åkte jag förbi Lisa för att kolla på en liten kelpievalp, ca 9 veckor gammal. Såå otroligt söt! Sen gick vi en liten runda med alla 5 hundarna, och Isa stormtrivdes. Att springa omkring med flera snälla hundar i en skog full med snö är nog nått av det bästa Isa vet =)

Ikväll ska jag presentera vår C-uppsats på ett seminarium om framtidens marknadskommunikation. Vi har nämligen blivit nominerade till ett uppsatsstipendium, kul men nervöst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart! Är så glad för din skull som är uppe på hästryggen igen! Själv har ja gmed ridit idag =)

Postat av: Lisa

Hoppas att det gick bra på ditt lilla "framträdande", och att ni får det mysigt ute på landet nu!

2009-03-13 @ 14:16:39
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback