Myshelg

Äntligen helg, eller vad man nu säger. Jag har legat på lite dåligt med uppsatsen, så det kommer väl bli en del arbete med den i helgen, men ändå!

Gårdagens kväll gick finemang! Jag var väldigt nervös när jag väl skulle upp på "scenen" för att bli intervjuad och ta emot pris. Men sen kom jag på att jag faktiskt gillar att stå i rampljuset =) Vi kom på tredje plats och det är jag mycket nöjd över med tanke på att det var över 60 uppsatsen som hade blivit inskickade. Jag fick en påse med champange, flera roliga böcker (mest om PR) och ett intyg på placeringen, en jättestor blombukett och ett inramat diplom med motiveringen på. Efteråt skulle jag möta upp Marcus, Martin och Anna för vår vanliga torsdags-afterwork, så det känds lite udda att gå runt med alla priser i famnen hela kvällen.

Imorse gick vi upp tiiiidigt för att hinna med båten ut till landet. Isa var väldigt stressad på bussen, iaf den första som var full. Den vi bytte till var tommare och gick lite bättre, men hon är långt ifrån lugn. Båtturen (som brukar vara lite läskig) gick däremot finemang, det kändes nog som piece of cake jämfört med den läskiga bussen =)

Det var underbart att komma ut hit! Det är helt orörd snö överallt, och ett sånt härligt lugn. Dock börjar snön smälta bort :( Så jag har varit snabb med att göra allt jag vill i snön i förmiddags. Vi har åkt längdskidor och bygg snölyktor och en snögubbe. Tyvärr glömde vi kamerna hemma, men Marcus har fotat lite med mobilen. Ikväll kommer syster med familj ut och imorrn är det nog full rulle med barnen hela dan =)
Återkommer på söndag!






Isa tyckte att snögubben var lite konstig... dessutom har den ju en pinne som näsa!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad myysigt! Ser ut som om snögubben har köttbullar till mun! ;)

Postat av: Johanna med familj

Söta ni! Vilken helg, själva har vi en magsjuk dotter! Inte alls kul! Ta hand om er!

2009-03-13 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback