Lite veckoträning

Dagarna präglas av uppsatsen. Det går segt men börjar ta fart lite nu när det bara är ca två veckor kvar till inlämning, jag är ju en sån som arbetar bäst under stress... Anna har varit här och pluggat till sin tenta både idag och igår, mysigt. Även om man mest sitter och håller på med sitt är det trevligt med lunch ihop och det klart att man tar lite pauser under dagen och snackar skit =)

Isa stormtrivs såklart över att ha sällskap hela dagarna. Vi har gått långpromenader på morgnarna (en trevlig i morse och en mindre trevlig i snöstorm igår), och sen igår tog vi en paus efter lunch och gick till stallet och kollade lite på hoppningen. Isa tyckte det var mycket fascinerande med hästarna som hoppade rakt framför oss. På kvällen åkte jag till klubben för lite lydnadsträning, och satan var kallt det var! Det blev ett ca 30 minuters pass med intensiv träning. Fokus låg på rutan och hoppet och jag tyckte det gick rätt bra, trots att jag höll på att frysa fingrarna av mig.

Idag på eftermiddagen satte jag på mig joggingskorna och tog en rask promenad, vädret var betydligt behagligare idag. Eftersom jag inte har hittat nått gym som jag gillar här så har jag bestämt mig för att träna på annat sätt tills jag listat ut hur jag vill ha det. Så nu är det raska promenader som gäller (helst med stavar), löpturer några gånger i veckan och stryketräning hemma. På promenaden tog jag med mig lite dummies i ryggsäcken och tränade linjetag med Isa i solskenet.


Kommentarer
Postat av: Johanna och viggo

Fina fisen!

2009-03-26 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback