Helg

Helgen skulle egentligen mest spenderas med uppsatsen.. så blev det inte. Lördagen var en dålig dag, ingenting blev som planerat. Sökträningen blev inställd på grund av för få anmälda, så jag planerade in ett lydnadspass på Nacka BK med Marcus istället. Men när jag kom hem från en lång inhandling av matvaror hade all motivation försvunnit. Marcus gick istället ut en långpromenad medan jag försökte fokusera på uppsatsen vilket resulterade i ett avsnitt av Greys anatomy istället. Tror nog det var en av dom första gångerna som jag avböjt en träning. På kvällen var vi inbjudna på inflyttningsfest som också blev inställd. Istället kollade jag VM-kvalmatch på en pub på söder istället.

Idag vet jag inte var tiden tog vägen (eller jo, en timmer försvann ju när man ställde fram klockan). Men jag "försov" mig på morgonen (tyckte på nått sätt att jag förtjänade att sova ut), så den inplanerade spårträningen blev inställd då jag forstod att klockan var en timme senare än jag beräknat. Jag tog istället med mig Isa till stallet där jag skulle provrida en häst. Hästen var alldeles underbart snäll som jag ska börja rida två gånger i veckan - weiii. Det är ett irländskt sto, supersnäll men lite seg så det blir mycket benmuskler för att få fram henne. Inte riktigt vad jag är van vid, men jättekul med en gullig häst att bry sig om =)

När vi kom hem från stallet kom syrran med familj hit för att äta middag och umgås. Nu är jag supermätt i magen och ska precis sätta fart med uppsatsen - missat massa tid i helgen!

Kommentarer
Postat av: Johanna och gänget

Nu håller vi tummarna för att denna häst inte plötsligt försvinner!!

2009-03-29 @ 20:49:41
Postat av: Camilla

Tack för orden i min blogg! De värmde:o)!

Kul att du har hittat en häst som du verkar trivas med. Hoppas det kommer lite bilder sedan.

Kram

2009-03-30 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback