Återigen snö

Idag har det varit en bra dag =) Det har visserligen varit halv snöstorm här hela dan, men lite mysigt är det också. Tyvärr är det väldigt blöt snö som säkerligen kommer bli till riktigt slask inom någon dag. Men idag har jag varit i stallet, fått ett extrajobb samt ska kolla på en eventuell medryttarhäst imorgon =)

Idag vid lunchtid träffade vi upp Lisa och Loi för att pulsa en liten runda i snön. Isa verkade glad att se Loi. De leker fortfarande två olika lekar med varandra (fast de inte själva vet om det), men sålänge de har roligt så spelar det väl ingen roll =) Sedan fick Marcus sällskap av två blöta hundar medan jag och Lisa traskade till stallet för att titta på hoppning. Det rycker i hoppnerven när jag kollar på Haking-hoppningen, så himla kul! Jag träffade även en tjej i stallet som jag inte träffat på länge, ska eventuellt rida lite på hennes häst imorrn. Lycka!

Loi verkade ha haft det bra hemma hos Marcus, som blev väldigt charmad över en sån "smart" hund. Hur mycket jag än älskar Isa så är hon inte den smartaste ;) De verkar iaf trivas, Isa hade sovit i sin säng och Loi hade legat och sovit tätt bredvid henne, mys!

Imorrn blir det mestadels stallet och förhoppningsvis lite aktivt uppsatsande på förmiddagen.

Det här var tider det!


Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Ååå vad fina ni är!



Sa ju att det kommer en ny dag! Idag verkar allt vara kanon!!

Postat av: Lisa

Tack för idag - så trevligt! Nästa gång tror jag på att ha med mer än ett äpple, kände att hungersnöd var nära när jag kom hem. ;)



Lycka till imorgon!!

2009-03-10 @ 22:32:23
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Linda

oh, extrajobb! spännande! och kul för dig gumman! =)

själv åker jag till gbg imorrn för att börja utbildningar där. lägenheten kom ut på annons igår, så nu händer det grejer minsann! =)



kramar

2009-03-11 @ 12:50:02
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag glömde skriva: Vad kul att få se en bild på Eddie! Fin "pålle"!

2009-03-11 @ 12:54:32
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: mamsen

Isa är en väldigt smart hund, tycker mattemor, så det så!!!!

Vad då jobb? trodde det var inside information nu när vi bor nära varandra....

Puss mamsen

2009-03-11 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback