Ytterligare ett veckoslut

I fredags åkte efter jobbet åkte jag och Marcus ut till landet där Isa redan var. Hon åkte ju ut redan på torsdag förmiddag med mamma och pappa. Det var en glad Isa som mötte oss vid båten, och det kändes såklart kul att träffa henne med, är så himla tomt hemma utan henne!

Helgen har mest spenderats ute i trädgården på landet. Det är så kul nu när vi är ute oftare och kan därför odla och sköta om huset lättare. Vi har tagit ner lite buskar, rensat ogräs, satt lite nya buskar osv osv. Superfint håller det på att bli! Isa har som vanligt strosat runt lös bland husen. Hon är för det mesta jätteduktig och håller sig på tomten, men i lördags försvann hon ett tag. Jag trodde nämligen att hon var med Marcus och han trodde att hon var med mig. Jag gick och ropade på henne och hör då en busvissling från farbrors tomt. När jag traskar dit ser jag Isa på deras veranda, där hon säkert hade varit en kvart innan vi kom på att hon var på villovägar. Jag skällde lite på henne och hon verkade förstå vad hon hade gjort fel. Hon har även varit med hussen nere vid sjön och badat, han har nämligen fått för sig att han ska börja fiska. Fiskespöt tyckte dock Isa var väldigt läskigt och underligt.

Vi kom hem från landet rätt tidigt idag och efter det har jag ridit ut på Rose runt Hålludden. Isa fick stanna hemma men fick sig en långpromenad på kvällskvisten. Jag kom hem med en svart hund, då hon kombinerat bad med rullning i en jordhög - hmmmm. Imorrn ska Isa få följa med mig till jobbet för första gången, vi har en allergiker där men vi ska testa och se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg bild, i dubbel uppsättning och allt ;)

Postat av: Johanna och Gänget

Å vi längtar till vi era sommarbarn kommer på besök!

2009-06-08 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback