Vilken dag!

Oj, vi är helt slut här hemma, speciellt Isa. Hon har haft en hektiskt och händelserik dag idag. Först åkte hon med mig in till stan imorse när jag skulle till jobbet. Där mötte vi upp Benny som skulle ut och motionera en annan hund. Då tyckte han att Isa lika gärna kunde följa med på deras promenad istället för att ligga på kontoret hela dagen, och det var ju gulligt. Jag lämnade över Isa till honom i skanstull kl 9 och traskade sedan till jobbet. Och timmarna gick och gick och vid lunchtid fick jag ett mms där Isa och en annan golden stod badade på långholmen. Kl 15.30 kom Benny tillbaka med henne och då var hon trött vill jag lova. De hade bland annat varit i nån hundgård, badat, varit med när han ätit lunch osv. Isa slocknade direkt vid mina fötter på jobbet och efter en timme kom hussen och tog med henne hem.

Hemma fick hon sova i ca två timmar innan jag kom hem, slängde i mig några mackor och bytte om, för att sedan möta upp en goldenherre som ska flytta in i området häromkring. Jag ska evt ta med honom på lite promenader och vi skulle kolla om hundarna fattade tycke för varandra. Men båda hundarna verkade rätt trötta, så de busade inte så mycket. Det blev iaf ytterligare en 1 1/2 timmes promenad vid vattnet där både hundarna lyckligt simmade omkring.

Nu kom vi precis innanför dörren och ska äta och stupa i säng. Vi har ytterligare en hektisk dag framför oss imorrn, men det gillar vi =)

Bennys något suddiga MMS


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som om Isa haft en härlig dag! Och imorgon hoppas vi på något liknande ;)

Postat av: Lisa

Kopplet är återfunnet ;)

2009-06-10 @ 17:41:36
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback