Semester för min del =)

I fredags påbörjade jag min två veckors semester - underbart. Jag är precis hemkommen från en långhelg i Kalmar med 11 underbara vänner. Vi har skrattat, pratat minnen, myst och festat massor såklart. Sliten är man men också väldigt lycklig, det är fina vänner jag har hittat.

Kort på alla tjejer från examen 2008


Ännu lyckligare blev jag när jag kom hem från Kalmar då jag äntligen fick krama på Isa igen. Vi lämnde ju henne på landet förra helgen då vi jobbade hela veckan och mamma och pappa var ute på landet. Marcus åkte ut på fredagen och tog med sig Isa hem idag, måndag. 8 dagar utan min lillsktrutt känns i hjärtat! Jag vet att hon har haft det toppen på Nämdö, men det fanns ingen tvekan om att hon var lika glad som jag när hon mötte mig i dörren idag. Elefantöron som stod rakt ut, massa prat och pussar samt kel som bara den. Sen hade hon legat i mitt knä nu på kvällskvisten och bara myst. Vi har även gått en liten mysprommis och duschat/friserat.

Veckorna framöver är lite oklar på grund av ändrade planer, men det blir tillbaka till landet imorrn så jag hinner pussa lite på syskonbarnen innan de återvänder till dagis. Och jag behöver nog några dagar att andas och låta semesterlugnet sprida sig i kroppen...

Vackraste skärgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback