Nämdö-rapport

För att fira att Isa och jag åter var tillbaka i Gustavsberg åkte vi till bruksan en sväng innan vi for till landet i måndags. Har saknat träningen så! Vi tränade inkallning med läggande, något som går framåt, rutskick med läggande och fotgående med fokus på tempoväxlingar. Stötte inte på några större problem med något moment!

Efter lite handling åkte vi ut med massa packning till landet. Vet inte riktigt hur länge vi ska stanna, men det kändes som att vi lika gärna kunde ta med oss grejer så att vi kunde spendera resterande tid av semestern här ute.

Vi har hunnit med att plantera lite i trädgården, målat blomlådor och snickrat ett grillskåp. Inte ska det slöas på semestern inte! ;) Igår hann jag med en springrunda och idag var Isa och jag på en långpromenad med stavar. Vi gick till andra sidan ön där Isa även fick simträna lite.  Tyvärr har vi glömt kameran hemma, så  några nya kort har jag inte. Får bli ett landetkort från förra året istället.


Kommentarer
Postat av: Christer

Hej Hanna,

Hoppas att er semester är skön. Kan du skicka ett mail till mig då du är tillbaka.

2009-07-30 @ 21:24:40
Postat av: Johanna och familjen

gaah glömde ringa! Ringer imorn! Kramar

2009-07-30 @ 21:38:40
Postat av: Lisa

Mysigt med Nämdö-semester!

Jag sov gott där kl. 9 (du vet...). Men längtar efter träningspass när er semester är slut! Passa på att njuta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback