Min Eddie <3



Igår hände något underbart - jag var och hälsade på min älskade häst Eddie som står i Malmköping. Det var massa känslor som bubblade upp hos mig innan vi skulle åka dit, jag har fått höra att han blivit gammal (26 år) och inte kommer att leva för evigt. Detta är för mig helt ohållbart - men tyvärr en sanning jag snart måste att inse. Hursomhelst så var det helt underbart att mysa med honom igen. Ja, han är en gammal häst men samtidigt finns så mycket vilja i den hästen, helt underbart. Tyvärr var inte vädret riktigt på vår sida och det slutade med att vi fick åka dygnsura hem i bilen - men det var det värt =) Isa följde givetvis med och var lite avis på Eddie som fick så mycket uppmärksamhet av mig, men verkade till slut tycka att han var en reko häst.

Jag behöver inte säga så mycket mer, tror bilderna visar lyckan jag känner för denna häst.


Puss på dig!


Lite svårt att få av äpplet...




Isa är lite fundersam...


Vackraste hästen!


Väl hemma i hagen igen var vi alla dygnsura

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka fantastiska bilder på Eddie och dig. jag längtar också. Kram

2009-07-14 @ 14:02:10
Postat av: Lisa

Får en klump i magen när jag läser - vilken tur att ni haft varandra. Han ser verkligen fint ut, kan tänka mig att han var en mycket ståtlig kille i sina glans dagar!

Postat av: Johanna och Gänget

Åååå han är så fin! Störtförtjust i honom fast jag aldrig träffat honom!! =)

2009-07-15 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback