Lördag igen!

Var ute och svirade lite igår, så morgonen var lugn. Men på eftermiddagen uppredade jag förra lördagens lilla träningspass med buss till klubben och promenad hem igen. Jag tycker att det är perfekt att träningsåka bussen dit, då vi ofta åker in till stan när vi åker buss med Isa. Eftersom det inte är hennes favoritställe är det bra att ta bussen till ställen som hon gillar istället - exempelvis Värmdö BK =)

Jag har försökt bena upp vilka moment i trean som vi kan, som vi inte alls kan osv. Det är mycket jobb framför oss, och det kommer att ta långt tid eftersom vi nu inte tränar lika ofta, men det får ta den tid det gör! Idag har vi iaf återigen tränat rutan med läggande, och det gick bra även idag. Inkallning med läggande gick super idag, bra fart och snabba lägganden. Sedan provade vi några inkallningar när jag går ifrån henne med ryggen till (avslutet av rut-momentet), där hon ska ansluta till fotgående. Hon förstod ingenting först, men efter någon gång fattade hon vad som förväntades av henne, det var roligt! Sedan körde vi lite apportering över hinder och avslutade med "sittandes i grupp", fast ensam. Då hade det även kommit en person som sköt på skutbanan, så det blev sitträning med skott - inga problem det inte! Jag är supernöjd med Isa idag och hon var så positiv och glad hela tiden. Marcus var också med och det kändes som att hon tyckte det var extra kul med husse som publik =)

Sedan gick vi genom skogen hem och vi hittade massa goda blåbär. Isa förstod snabbt vad det var jag letade efter i riset, och började nöjt plocka sina egna blåbär. Sedan blev det lite bad och simträning i sjön innan vi gick hemåt. Marcus filmade oss lite under träningen med hans nya mobil, men jag har ännu inte listat ut hur det materialet går att redigera, så det kommer isåfall senare.







Kommentarer
Postat av: Johanna och Gänget

mm stina o jag plockade med blåbär igår i ösregnet =)

2009-07-12 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback