Vitt, vitt, vitt

Äntligen kom snön! Dagen efter vi anlände till Kalmar började snön falla, och det slutade inte! Tyvärr har jag legat sjuk i helgen, så jag har mest myst av snön från fönstret, men en promenad i långsam takt orkades med. Det lyser i Isas ögon när hon är ute och hon fullständigt älskar snön.
Imorse gick vi en promenad i den kyliga luften och den skinande solen och bara mös av att höra knarret under skorna. Tyvärr är jag fortfarande inte kry så jag orkar inte så mycket, men Isa sysselsätter sig själv genom att springa runt som en galning i snön och leka. Så skönt när dom sysselsätter sig själva :) I eftermiddag är det planerat en promenad med boxertjejerna, har inte träffat dem ännu efter juluppehållet! Men innan dess ska jag vila lite och försöka göra lite på hemtentan, har inte varit så flitig som jag önskat under julhelgen.

Lite bilder från gårdagen




Det är mysigt att gräva i snön, man hittar alltid nått kul





Kommentarer
Postat av: Johanna och gänget

Här har vi haft en utedag i -16, skridskor, pulka och korv!!

2009-01-05 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback