Promenad

Nu är jag lite bättre och idag har jag vågat mig ut i skogen på en promenad med Isa. De två senaste dagarna har vi varit ute på kortare promenader med Tisla och Helena också. Febern är borta med jag är yr fortfarande vilket innebär att jag blir illamående osv. Men på måndag ska jag gå till doktorn för att kolla upp lite värden och sånt.

Promenaden idag var jobbig för mig men Isa verkade ha hur kul som helst. Eftersom jag går ganska sakta nu så hittar hon på massa bus på vägen, hon har bland annat försökt döda fler pinnar, grävt lite gropar och lekt i diken. Jag hade faktiskt träningsväskan med dummies med mig,så hon fick lite övningar för att få använda hjärnan lite också. Det tyckte hon var roligt. Här hemma har vi även tränat lite kryp inomhus, men hon har varit lite för taggad för det och blivit mycket flams.

Nu har det börjat snöat här igen, hoppas det kommer så det blir vitt, och inte försvinner på en gång!




Isa underhåller sig i diket

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Vännen då.. hoppas du blir bättre snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback