Händelserik dag

Idag har jag varit i farten trots att jag inte är helt yrselfri. Dagen inleddes med ett doktorbesök, som inte kunde säga så mycket om min yrsel. Kanske var det några kristaller i balansgången som ställde till problem, men jag ska tillbaka dit imorrn bitti på fastande mage för att ta blodprover. Sedan bar det av till Röda korset för att lämna av diverse saker vi ska skänka till dem, mest porslin. Sedan bar det av till jobbet för att lämna in mina grejer och säga adjö till mina kollegor, det kändes tråkigt! Kommer nog åka dit nån gång till i veckan :)

Efter lunch åkte jag till Läckeby djursjukhus för att hämta kopior på Isas journal, och då tog vi med Helena och Tisla i bilen för en skogspromenad på eftermiddagen. Det var riktigt mysigt, blev längre än jag gått sedan jag blev sjuk och det var inga problem alls (nåja, lite andfådd kanske). Isa var iallafall riktigt nöjd när vi åkte hem igen.

Efter middagen hade vi planerat träff med Camilla och Kiwi på klubben för en liten träning. Trevligt med sällskap och Kiwi har blivit jättestor tjej :) Isa och jag har ju haft ett lite för långt juluppehåll med träningen, så det var mest att kolla läget idag. Vi provade lite fritt följ som kändes ganska bra och rutan som var lite ringrostigt första skicket, sen gick det galant! Provade på fjärren som satt som en smäck med belöning bakom och Camilla agerade mottagare i en enkel budföring. Vi avslutade med en platsliggning för Kiwi och en Isa fick sitta i grupp. Jag belönade henne emellanåt och hon hade ingen tendens alls att lägga sig ner, bra! Nu är vi snart på G igen! Nu får vi bara hoppas att träningsmotivationen håller i sig nu när vi flyttar upp till Stockholm där vi inte har några att träna med. Men det kommer nog!

Lite bilder från landet i julas:






Kommentarer
Postat av: Johanna och flocken

ÄLSKAR den översta bilden!

2009-01-19 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback