Borta från verkligheten

Jaa, jag har inte funnits tillgänglig alls sedan i fredags, jag har nämligen legat med ca 40 graders feber i min säng till nu. Nu har jag äntligen tagit mig upp från sängen och upptäcker att det hänt en hel del medan jag varit "borta". Köksbordet och stolarna är sålda, vinden är full av möbler och kartonger från dem som ska flytta in efter oss och datarummet är nästan helt nerpackat. Isa har varit med Marcus men eftersom han haft fullt upp med att ta hand om mig plus flytten har hon nog haft lite tråkigt dessa dagar. Förhoppningsvis är jag på fötter imorgon igen, det tar på kroppen att vara så sjuk som jag varit så det gäller att inte ta i för mycket bara för att man känner sig "lite bättre". Nu måste jag vingla tillbaka till sängen.
Återkommer när det finns lite roligare saker att rapportera.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Krya på dej vännen

Postat av: Lisa

Alla tycks åka på det där nu, usch! Krya på dig!

2009-01-12 @ 23:02:56
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback