Spårbilder

Igår gick Isa och jag och utforskade Lemshaga trakten lite mer. Vi hittade ett mysigt fält och som tur var hade jag träningsryggsäcken med så vi kunde träna lite linjetag. Det är kul att se att Isa tycker att det är så roligt!

Idag på morgonen hade vi planerat in spårträning och hussen följde med som förste fotograf. Spåret blev ca 350 meter med 6 apporter. Jag är jättenöjd med dagens spår, hon kändes dock lite trött på slutet, men var ändå noggrann och kämpade på in i det sista.
(Har inte hunnit beskära eller fixa bilderna)


I väntan på försvunna matten


Och iväg!


Första apporten hittad..






Nöjd matte och hund efter sista apporten

Nu ska jag packa ihop mina saker och åka iväg till centralen för att ta bussen till Kalmar för handledning. Åter lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Din stackare, ska du åka buss till kalmar! Hoppas det går bra med handledaren. kram krma

2009-02-12 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback