Promenadbilder

De senaste dagarna har gått i uppsatsens tecken. Jag har suttit en del på universitetet och åkt runt och intervjuat en del. Därför har en del träningsplaner gått i stöpet - jag längtar tills det bli ljust på kvällarna! Vi har iaf klickat en del som aktivering och fokuserar på snabba ställanden. När Isa är peppad går det himla bra, men efter några övningar tröttnar hon. Man får vara påhittig för att hon ska bli stimulerad!

Vi har iallafall hunnit med några promenader med Lisa, Loi och även Eskil, som jag inte träffat innan. Han blev jag himla förtjust i =) En riktigt pigg och kelig farbror, som jag ville ta med mig hem.

Eskil


Eskil bryr sig dock inte så mycket om Isa. Fast sen är hon å andra sidan rätt upptagen med att busa med Loi. Han är en liten energisk krabat! Mycket fart i honom.. så när Isa tröttnar hanterar hon situationen på det sättet att hon låtsas hänga med på hans lek, sen ignorerar hon honom och traskar iväg åt ett annat håll. (Det bör tilläggas att Loi tror att det ingår i leken och att hon fortfarande på nått sätt jagar honom, så han fortsätter att spring runt själv.)

Loi är också en liten sötis, dock inte så lätt att få med på bild (med min kamera iaf)


Den promenaden vi gick idag följde även Marcus med på, för att träffa vår nya bekantskap. Även han blev förtjust i killarna samt rasen. Vi rekade en väg som jag brukade rida förut, för att kolla så den var barnvagnsvänlig då norrköpings-familjen kommer i morgon :) Den var lite isig, men klar godkänd! Vägen ligger jättefint vid vattnet (tänk att man BOR i skärgården!) och ungefär i mitten fanns en perfekt picknick-plats med bord och bänkar. Tyvärr håller dom på att bygga grejer där ute också nu, som dom gör överallt här, men det förstörde bara en liten bit av vägen. Det är värre för dom som fortfarande rider där, det ska vara riktigt lugna hästar som vågar sig förbi där! Isa hittade såklart skit som hon kunde stoppa i sig, blä! Nu går hon runt här och rapar äckliga rapar och tycker synd om sig själv för att hon är blöt efter ett bad.

Imorgon ska jag träffa en från sökgänget och träna lydnad, ska bli kul! Sedan kommer familjen Viggo hit, så då blir det full rulle, himla underbart!


Ett försök till gruppfoto, så kisar Isa som vanligt


Mys vid vårt nya picknick-ställe




Bus på isen


Lille Loi




Kommentarer
Postat av: Viggofamiljen

Vi längtar ser helt underbart ut!!

2009-02-20 @ 20:35:39
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder du fick till! Jag gillar "sötbilden" på Loi, man kan nästan tro att han har grov nos där. ;) Tack för en härlig promenad idag!

Postat av: Helena och boxrarna bus

Oh... jag har tänkt ringa men alltid kommit på det vid fel tillfällen... Ska försöka komma ihåg det imorgon!



Vilka härliga bilder, ni ser ut att ha det jätte mysigt.



Hälsa Johanna!



Kram



PS Haha, förresten inte bara du som har "sådan" humor... Martin tyckte det var jäääääätte roligt med fackord. ;)

2009-02-21 @ 23:06:06
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback